8 лютого поточного року під головуванням Юрія Садварі проведено чергову нараду-зібрання педагогічного колективу коледжу, в якій взяли участь  всі педагоги навчального закладу. Основне питання наради стосувалося завдань щодо планування адміністрацією  та допоміжними службами навчального весняно-літнього семестру, який розпочнеться 12 лютого 2018 року.  Висвітлено завдання для завідуючих відділень, заступників директора, методистів, педагогів, обслуговуючого персоналу –розпочати навчання, а працівникам гуртожитків – прийняти студентів. В цьому напрямку й виступили зі своїм баченням заступники, завідувачі відділеннями, методисти, вихователі та коменданти структурних підрозділів.

1

2

   Марія Яцик зупинилась на навчальній частині, роботі викладачів, організації виховної роботи, організації конкурсних проектів, олімпіад та своєчасну подачу документів стипендіальної комісії, роботи семінарів, школи молодого викладача, підготовки документів  до чергової атестації та акредитації, ЗНО тощо.

3

   Заступник директора з виховної роботи Іван Щур  наголосив про початок І етапу студентських олімпіад, виховній роботі, графіком виховних процесів, кращому відборі студентської молоді щодо участі у виховних заходах. Спільно із студентською радою коледжу спрогнозувати  плани виховання молоді та інших виховних заходів, залучити на допомогу кураторів академічних груп. Проводити на належному рівні профорієнтаційну  роботу і жорстко її контролювати.

8

   Магдалина Апшай, голова профспілкового комітету коледжу, зупинилась на подальшій  профспілковій роботі - вшанування ветеранів-жінок до весняних свят. Окрім того, узгодити графік відпусток та спланувати роботу рейтингових комісій відділень. Вона звернула увагу на дотримання розпорядку робочого дня та виконання позаурочних заходів  у гуртожитках, перевірки умов навчання, дозвілля та проживання студентів, роботи бібліотеки навчального закладу.

4

   Крім того Борис Гузинець загострив увагу кураторів груп на необхідності  100 % оплати за навчання всіма  студентами-контрактниками. При плануванні  діяльності виробничих підрозділів звертати увагу на  зміни в калькуляції і збільшенні грошових надходжень. Він проінформував учасників наради, що температурний  і санітарно-гігієнічний режим в навчальних аудиторіях   та гуртожитках  на сьогоднішній час відповідають всім нормам. Тобто, все готове до початку навчального семестру. Разом з тим йде активна підготовка до ремонтних робіт  навчального корпусу, поточний ремонт покрівлі, частковій заміні  електромереж гуртожитку, заміні інтернет-ліній.

   Крижанівська Н.Л. наголосила про актуальність використання хмарних сервісів в процесі навчання, зокрема при виконанні самостійної роботи, практичних завдань, перевірці знань.

6

   Волк Надія Василівна ознайомила педагогічний колектив з новинами педагогічної преси та змінами в освіті, які відбулися останні місяці.

7

   Крім того, Марія Яцик представила план діяльності адміністрації на лютий, анонси всіх подій виховної роботи.

   Підводячи підсумки наради, директор Юрій Садварі поставив ряд завдань:

   - завідуючим відділенням, профспілковому комітету, адміністрації та студентству,  повідомляти про стан підготовки до участі в святкуванні 120 –річчя Університету,  підготовки стендів  презентації коледжу, відбір художніх номерів для включення в загально-університетську святкову програму;

   - налагодити  якісну роботу ЗМІ відокремленого  підрозділу в пропагуванні нових технологій  навчання виробничої практики, проведених виховних заходів  серед працюючих та студентства коледжу;

    - систематично  контролювати та інформувати про стан успішності, відвідування  навчально-практичних занять та роботи педагогів у зміцненні навчально-виховного процесу. Систематично проводити директорський контроль успішності.

5

    На нараді були розглянуті ряд інших важливих питань життєдіяльності коледжу

Наталія Кепенач

Black & White!IceTheme templates are designed and crafted by a talented team