у формі усної індивідуальної співбесіди з української мови для здобуття освітньо-професійного ступеня «Фаховий молодший бакалавр»
ПРИЗНАЧЕННЯ ПРОГРАМИ – забезпечити проведення співбесіди для вступу на навчання для здобуття ступеня фахового молодшого бакалавра на основі базової (повної) загальної середньої освіти.
МЕТОЮ СПІВБЕСІДИ є оцінювання рівня отриманих знань випускника школи, визначення відповідності навчальних досягнень освітньому стандарту та чинній навчальній програмі.
Програма складена з урахуванням вимог і змісту навчання, закладених у Держстандарті освіти, та відповідно до чинної Програми для загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 року, і охоплює всі розділи шкільної програми.
Конкурсний відбір у формі співбесіди проводиться зі вступниками, яким, відповідно до чинного законодавства України та затверджених Правил прийому до ВСП «Мукачівський фаховий коледж НУБіП України» надане таке право.
Для співбесіди пропонується два питання, що дають можливість перевірити вищезазначені уміння й навички.
При оцінюванні відповідей до уваги беруть такі критерії:
Відповідь вступника має бути зв’язним, логічно послідовним повідомленням на певну тему, виявляти його вміння застосовувати визначення, правила до конкретних випадків.
Рівень знань вступників оцінюються як «високий», «достатній» чи «недостатній».
Вступники, рівень знань яких оцінено як «недостатній», до участі у конкурсі за цими результатами не допускаються.
Вступник виявляє глибокі знання мовної системи, усвідомлено їх застосовує під час коментування, пояснення мовних явищ та фактів; ґрунтовно й повно викладає теоретичний матеріал, дає правильне визначення мовних понять; демонструє повне розуміння матеріалу, обґрунтовує свої думки, наводить необхідні приклади, дібрані самостійно; не допускає мовленнєвих помилок.
175-185 балів. Вступник має ґрунтовні знання теоретичного матеріалу з усіх тем, передбачених програмою вступного іспиту, однак припускається незначних помилок; допускає неточність чи неповноту в окремих визначеннях (термінах), демонструє широку лінгвістичну компетенцію, але не завжди її достатньо для пояснення причинно-наслідкових зв'язків у мовній системі. Виконує основні види практичних завдань, але допускає мовленнєві помилки, не повністю пояснює вияв всіх лінгвістичних закономірностей; аналізує мовні явища, припускаючись поодиноких неточностей.
160-174 бали. Вступник володіє основним теоретичним матеріалом, виявляє знання й розуміння основних положень даної теми, але викладає матеріал не досить повно, допускає неточності у визначенні понять або у формулюванні правил. виконує основні види практичних завдань, аналізує мовні явища, припускаючись поодиноких помилок.
145-159 балів. Вступник дає правильну відповідь, але не послідовно, без належних аргументацій; виконує основні вправи, виявляючи уміння описового, класифікаційного та аналітико-синтетичного характеру, але виконує дії лише за аналогією; коментує мовні явища, але припускається помилок; у мовленні наявні недоліки.
130-144 бали. Абітурієнт має фрагментарний та не завжди усвідомлений характер засвоєної інформації; наводить приклади з лекцій та підручників, у процесі коментування опирається лише на знання, здобуті під час колективної роботи; виконує основні вправи, виявляючи уміння описового та класифікаційного характеру; коментує мовні явища, але припускається помилок; у мовленні наявні недоліки.
115-129 балів. Абітурієнт погано володіє теоретичним матеріалом, що зумовлено недостатнім опрацюванням навчальної літератури: не володіє термінологією, помиляється під час побудови визначень, слабо наводить приклади; відчуває складнощі під час виконання простих вправ; допускає помилки у виявленні мовних одиниць, визначенні їх структури, семантики та функцій.
100-114 балів. У абітурієнта відсутні знання із основ теоретичної частини курсу. Він майже не послуговується науковими термінами, виявляє нерозуміння суті мовних явищ; допускає помилки під час виконання простих вправ та у процесі мовлення.
Відповідь вступника свідчить про незнання й розуміння більшої частини програмового матеріалу, характеризується фрагментарністю, нелогічністю висловлювання, відображає непослідовний виклад матеріалу. Абітурієнт допускає у формулюванні визначень і правил помилки, не вміє робити висновки та узагальнення, не володіє знаннями при виконанні практичних завдань, демонструє некоректність мовного оформлення.
Бали за 12-бальною шкалою | Бали за 100-бальною шкалою |
12 | 200 |
11 | 194 |
10 | 186 |
9 | 175 |
8 | 160 |
7 | 145 |
6 | 130 |
5 | 115 |
4 | 100 |
3 | 65 |
2 | 30 |
1 | 0 |
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ВСТУПНИКІВ
вул. Масарика Т. (Матросова), 32 м. Мукачево Закарпатська область 89600, Україна
dummy +38 050 692 27 81
dummy makollege@gmail.com