Проблеми вирішуємо спільно з педагогічним колективом коледжу

20 січня 2023 року відбулась важлива нарада  під головуванням ректора Університету Станіслава Миколайовича Ніколаєнка на якій були окреслені основні завдання по організації освітнього процесу в 2023 році, її динаміки формування контингенту студентів фахових коледжів, ефективної роботи з питань проведення профорієнтаційних заходів із школами територіальних громад області, важке фінансове забезпечення тощо.
Після того, о 1400 год  відбулась розширена нарада педагогічного колективу навчального закладу, де були присутні заступники директора,  завідувачі відділень, голови циклових комісій, куратори академічних груп, голови профспілкових комітетів (педагогічного колективу, студентської ради), працівники бухгалтерії, комендант, вихователі, інші провідні спеціалісти фахового коледжу та Рада студентського самоврядування.
Image

У своєму вступному слові Юрій Садварі проінформував учасників зібрання про стан справ сьогодення в коледжі, готовності до початку навчального семестру та основні питання та  завдання на 2023 рік.

Image

Звичайно основною проблемою для навчального закладу залишається війна, нещадне руйнування росією всіх об’єктів: школи, дитячі садки, церкви, музеї, об’єкти критичної структури – всього майнового комплексу в регіонах України. Попросив педагогічний колектив змобілізуватись для роботи у нелегкий час. Адже, проблеми є із постачанням електроенергії навчального закладу (не більше 5 годин на добу, а це вже на протязі двох місяців), також фінансування закладів фахової передвищої освіти, заробітної плати, на комунальні послуги скоротились  подекуди до 60 %, а також є значні проблеми з оплатою стипендій студентам

Image
Розглядаючи питання порядку денного зборів педагогічного колективу, у своїх виступах завідувачі відділень  звернули увагу на ряд непередбачуваних викликів, які часто-густо виникають під час навчального процесу та моніторингу навчальних планів другого семестру всіх курсів у розрізі відділень, інформували щодо наявної кількості студентів, які продовжать навчання у змішаній формі тому що перебувають із батьками за кордоном. А це знову накладка, для них потрібно готувати окремі навчальні програми.
Image
Image
Image

Підводячи підсумки, завідувачі відділень отримали ряд доручень, зокрема від заступниці директора з навчальної роботи Марії Яцик, забезпечення належного рівня організації освітнього процесу, пожвавити  профорієнтаційну роботу, а головне – якісно надати освітні послуги наявним студентам та забезпечити систематичний контроль за дотриманням вимог стипендіатів вищої освіти.

Image

Заслухано інформацію про наявних фінансовий стан згідно тимчасового  кошторису Ярослави Олексик, яка наголосила на необхідності спеціального фонду оптимізації штатного розпису та  спільні роботі колективу для подолання фінансових труднощів. Адже, на січень місяць на заробітну плату виділено 1100200 грн в т. ч. нарахування 242 000 грн, проплати електроенергії 7400 грн, харчування соціально незахищених студентів 50000 грн, що становить 25 % від потреби в середньому.

Image

Заслухано інформацію завідувачки агрономічного відділення Ольги Гудзоватої щодо повсякденної  роботи спеціалістів, з підготовки матеріалів до акредитації освітніх програм зі спеціальностей «Екологія», «Геодезія та землеустрій».

Image
Крім того, заслухано інформацію коменданта гуртожитків Івана Гуральника про наявний стан, проведення поточних ремонтів, поетапне замінення електролампочок на економ, аналіз  виконання заходів, економії витрачання енергоносіїв, особлива увага  в гуртожитку, де проживають  тимчасово переселені громадяни східних областей.
Інженер з технічних питань Михайло Костюк, заступник директора з АГЧ Борис Гузинець інформували про виконання проведених заходів щодо підготовки бомбосховищ та інших захисних споруд до навчання в другому семестрі поточного року.
Підводячи підсумки проведених зборів, висловлених зауважень керівниками  виробничих підрозділів, директор Юрій Садварі озвучив ряд спільних завдань. Основне – у своїй діяльності маємо  врахувати можливу ситуацію на фронті (хоча ми працюємо в тилу) та бути готовими до будь-якого розвитку подій. Важливої активізації надати профорієнтаційній роботі і тут кожний завідувач, куратор, голови циклових комісій повинні мати спільно із радою студентського самоврядування партнерів, базові школи громадських об’єднань, ліцеї, гімназії, професійно-технічні навчальні заклади. Повинен бути постійний контакт з їхніми керівниками.
Ярославі Олексик розробити аналіз бюджетного асигнування, шляхи його збалансування, виходячи із  виділеного обсягу фінансування, враховуючи витрати на оплату праці, компослуги, мінімальні обсяги придбання товарів та послуг для забезпечення роботи фахового коледжу.
Заступнику директора  з  навчальної роботи Марії Яцик, голові профспілкового комітету Магдалині Апшай, старшому інспектору з кадрів Камілі Чорі, завідувачам відділень, методистам спільно провести роз’яснювальну роботу трудовому, педагогічному колективам та рекомендувати педагогам відпуск за власний рахунок з 23 січня по 03 лютого 2023 року. Це дасть нам можливість  зберегти колектив та заощадити певну суму, яка недостатня для   заробітної плати. Додатково, прогнозуюча нестача коштів на захисні статті складатиме 3.2 млн грн до рівня минулого року.
Заступнику директора з виховної роботи Вікторії Попович, голові РСС коледжу Валентині Понзель підготувати ряд матеріалів до знаменних дат січня місяця поточного року, а саме: Дня Соборності, Дня студента (Тетянин День), Міжнародного Дня пам’яті жертв голокосту та інших запланованих організаційного характеру заходів із наступним висвітленням їх на сайті навчального закладу.
На закінчення, проаналізувавши інформацію завідувачів відділень, заступника директора з навчальної роботи Марії Яцик плануємо розпочати  навчання в другому семестрі 2023 н.р. з 13 лютого по 27 лютого в змішаній формі, онлайн,  в подальшому продовжимо очну форму навчання.
Отже, до роботи! Не дивлячись на всі негаразди будемо працювати на перемогу – Україна, понад усе.
Слава ЗСУ!
Слава Україні!
 
Адміністрація коледжу

Контактна інформація

вул. Масарика Т. (Матросова), 32 м. Мукачево Закарпатська область 89600, Україна

  • dummy(03131) 2-20-20

  • dummy(03131) 2-20-20

  • dummy makollege@gmail.com

Підписка на новини

Введіть свою електронну пошту, і ми надішлемо вам більше інформації

Search