Останні новини

Засідання адміністративної Ради коледжу

13 лютого 2020 року відбулося чергове засідання адміністративної Ради коледжу на якому було розглянуто ряд важливих питань, що стосуються забезпечення життєдіяльності навчального закладу.

Image

В ході роботи було заслухано інформацію заступника директора з навчальної роботи Яцик М.І. та  завідувачів відділень  про стан відвідування практичних та теоретичних занять студентами академічних груп.

Image
Image

В обговоренні цього питання, виступаючі зауважили, що стан відвідування занять студентами знаходиться на незадовільному рівні та вказали на наявні недоліки в роботі із студентами.

Image

Завідувачам відділень, кураторам, старостам академічних груп та органам студентського самоврядування було доручено негайно організувати роботу із студентами спрямовану на кардинальне покращення стану відвідування занять.

Image

Велику увагу адміністративна Рада приділила питанню успішного проведення акредитаційної експертизи на  відділеннях ветеринарної медицини, агрономії, відділенні бухгалтерських та туристичних дисциплін. Відповідальним особам за проведення акредитаційної експертизи було доручено проконтролювати хід підготовки документації та створення належних умов для роботи експертної комісії яка буде працювати в коледжі з наступного тижня.

Image

У своєму виступі Зореслава Маргітич ознайомила членів адміністративної Ради з ходом підготовки до проведення Свята випускника та вручення дипломів  випускникам спеціальності «Туристичне обслуговування» групи ОТГ-41.

Image
Директор коледжу Юрій Садварі загострив увагу присутніх на надзвичайно важливому питанні - активізації профорієнтаційної роботи, зазначивши, що в цьому році адміністрація буде оцінювати ефективність роботи кожного викладача за кінцевим результатом, а не за кількістю проведених заходів, зустрічей, розданих запрошень, буклетів та інших матеріалів. Цю вступну кампанію побудуємо на персональному підході до кожного абітурієнта. Тож вимогою часу буде надання викладачами поіменних списків випускників шкіл, професійно-технічних училищ, які виявили бажання вступати на навчання до нашого коледжу, а також наших випускників, які виявили бажання вступати для продовження навчання до базового університету НУБіП України.
Над цими питаннями повинні працювати всі: адміністрація навчального закладу, завідувачі відділень, голови циклових комісій, куратори, викладачі та студенти які уже навчаються в коледжі.
Image
Разом з тим Юрій Юрійович виокремив три основні напрямки профорієнтаційної роботи:
перший – залучити до участі в олімпіадах студентів різних курсів до кількості бюджетних місць кожного відділення, а бажаний показник повинен бути – ліцензійний обсяг;
другий – проводити роботу в школах з урахуванням випускних класів щодо складання ЗНО;
третій – активно запрошувати на навчання випускників ПТУ і над цим потрібно всім працювати систематично.
Image
Директор коледжу поставив завдання - протягом двох тижнів узгодити «дорожню карту» і розгорнути активну профорієнаційну роботу, до якої повинні підключитися всі педагогічні працівники, адже в підсумку це робочі місця, академічне навантаження викладачів, їх заробітна плата.
Окремим питанням було обговорено санітарно-епідеміологічну ситуацію в коледжу, місті та області, відзначено зростання захворювань на ГРВІ. Питання профілактики респіраторних та інфекційних захворювань повинні перебувати на постійному контролі відповідальних працівників, зокрема, медичної сестри коледжу Наталії Орсагош та заступників директора Щура І.Ф., Гузинця Б.І.,
На даний час техпрацівниками проводяться всі необхідні доступні профілактичні заходи, на контролі допороговий стан захворюваності на ГРВІ, щоденно моніториться ситуація щодо захворюваності студентів.
Підсумовуючи засідання Ради директор коледжу Юрій Садварі дав ряд доручень організаційного характеру своїм заступникам Яцик М.І., Щуру І.Ф., Гузинцю Б.І.,  завідувачам відділень, з питань покращення відвідування занять студентами, системної роботи циклових комісій,  школи молодого педагога, та активної підготовки до проведення студентської науково-практичної конференції та успішної здачі ЗНО
  Адміністративною Радою було розглянуто й інші поточні питання життєдіяльності навчального закладу.

Іван Щур –

заступник директора з виховної роботи

Контактна інформація

вул. Масарика Т. (Матросова), 32 м. Мукачево Закарпатська область 89600, Україна

  • dummy +38 050 692 27 81

  • dummy makollege@gmail.com

Підписка на новини

Введіть свою електронну пошту, і ми надішлемо вам більше інформації

Search